|
Author: |
Ներսէս Շնորհալի |
Title: |
Յիսուս որդի |
Translated title: |
Jesus the Son
|
Publisher: |
տպ. Գրիգոր Խալդարյանցի |
Place: |
Պետերբուրգ |
Place (as it is on book): |
Սանկտպետրբուրգ |
Year of Publication: |
1785 |
Notes: |
Ա ՏԻՏՂԹ.՝ ՅԻՍՈՒՍ/ ՈՐԴԻ:/ տուօղ
շնորհաց./
լուսաւորիչ խա/ւար մըտաց:/
Բաց և ըզ միտս/ իմ թանձրամած./
Արժանացո լու/սոյդ փառաց:/
Զքեզ աղաչեմ ով տէր Յիսուս./
լեր ձեռնտու ինձ լըքելոյս։/
Բ ՏԻՏՂԹ.՝ ԳԻՐՔ ՈՐ ԿՈՉԻ/ ՅԻՍՈՒՍ ՈՐԴԻ։/ Արարեալ և շարադրեցե[ա]լ ի Ներսի/սէ Կլայեցւոյ՝ Յոգներախտ Հայրա/պետէ Յեղբօրէ Գրիգորիսի Վկայա/սիրի Հայոց կաթուղիկոսի։/ Եւ տպագրե[ա]լ հրամանաւ Իշխանազնեայ տ[եառ]ն/ Յովսեփայ առաքելաշաւիղ արհի Եպ[իս]կ[ոպո]սի Սա/նահնեցւոյ Արղութե[ան]ց, և առաջնորդի ազգին/ Հայոց որք են ընդ Տէրու[թեամ]բ Ռուսաց։/ Ի Հինգերորդում ամի Հայրապետու[թ]ե[ան] լուսա/նկար մօրն մերոյ ս[ր]բ[ո]յ Աթոռոյն Էջմիածնի՝ Տ[եառ]ն ՂՈՒԿԱՍՈՒ սրբազնասուրբ Կաթուղիկոսի/ ամ[ենայն] Հայոց։/ Յամի Տ[եառ]ն. 1785։ Իսկ ի թուին հայոց, ռմլդ։/ Արդեամբք և ծախիւք բարեպաշտ և/ ազնուատոհմ Աղազարեանց Եղիազա/րեան. ազնիւ պարոն Յօհաննէսին:/ Ի ՍԱՆԿՏՊԵՏՐԲՈՒՐԳ:/ Ի տպարանի Խալդարե[ա]նց պարոն Գրիգորի։/ Հրամանաւ կառավարչացն բարեկար/գութեանց։/
438 զարդափակ էջ: Վեցածալ, մամուլանիշերը հայատառ և արաբական թվանշաններով։ Շարվ. չափը շրջանակով՝ 2,6x7,3 սմ։ Տիտղթ. խորանի մեջ։ Լուսանցանիշերով։ 1 փորագիր պատկեր։ Գլխազարդեր, վերջազարդեր, լուսանցազարդեր և զարդագրեր։ Բնագիրը 12 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված են նաև նոտրգիր և գլխագրեր։
|
Digitizer's Notes: |
Գրքի բացակա էջերը (149-152) լրացվել են Հիմնարար գիտական գրադարանի այլ օրինակից։ |
File size: |
21,6 MB |
Holdings: |
Armenia, Yerevan, National Library of Armenia
Armenia, Yerevan, Fundamental Scientific Library of NAS RA
Armenia, Etchmiadzin, Mother See of Holy Etchmiadzin
Armenia, Yerevan, Museum of Literature and Art Turkey, Istanbul, Atatürk Library |
Year and Place of Digitization: |
2010, Fundamental Scientific Library of NAS RA, A/157
|
|
|
Click the cover to view the interactive book.
|
Copyright: |
Reproduction and copyright information regarding this document is available from the Fundamental Scientific Library |